slider
slider
slider

Zeus Power House

Crossfit Jihlava

Limit je pouze tvá mysl

benefit

Cvičení pro každého

CROSS-trénink je efektivní cvičení, které rozvíjí celé tělo. Nejedná se o klasické posilování, takže na trénink může přijít i úplný začátečník. Nebojte se nás tedy navštívit a stát se součástí něčeho většího, než je jenom cvičení.
 

benefit

Formování postavy

Koho z nás někdy nenapadlo na sobě zapracovat? Většina lidí utrácí nemalé peníze za diety, suplementy, výživové poradce atd. Navštěvujeme fitness centra, kde cvičíme izolované cviky, a čekáme výsledky, které většinou nepřichází nebo dochází k tzv. jojo efektu. V ZPH lidi učíme trénovat efektivně, dodržovat správné stravovací návyky, aby dosáhli svých cílů.

benefit
benefit

Učit se nové věci

Většina z nás si dnes nedokáže představit udělat například stojku, chodit po rukách, zvednout nad hlavu váhu svého těla, udělat striktní shyb, nebo třeba jenom udýchat 5ti minutový trénink v rychlém tempu. V ZPH se tohle všechno může změnit ve skutečnost.

benefit

Komunita - životní styl

Zatímco tréninky ve fitku často probíhají individuálně, u nás se snažíme, aby lidé byli ve spojení, vzájemně se podporovali, motivovali a pomáhali si s překonáváním určité rutiny a nudy. Ať už Vás k nám přivede jakýkoliv důvod, rychle zjistíte, že kolem sebe máte širokou skupinu lidí, kteří kráčí ke stejnému cíli.

Vyberte si lekci pro sebe

V Zeus Power House se snažíme vyhovět všem

post

CROSS-trénink

CROSS-trénink je funkční trénink, který se dá označit jako cvičení rozvíjející celé tělo. Jde o spojení gymnastiky, rychlosti a silového tréninku. Základní rozdíl mezi tradiční posilovnou a tělocvičnou pro Crossfit je ve způsobu cvičení. Zatímco v posilovně se jedou cviky zaměřené na konkrétní svalové skupiny, Crossfit je zacílen na kondiční trénink, neboli cviky posilující celkovou fyzickou zdatnost. Nejvíce převažují cviky se zátěží vlastního těla, jako jsou kliky, shyby, angličáky, sedy lehy, ale hodně se používají i činky, kettlebelly, medicimbály nebo třeba švihadlo.

post

TRX

TRX závěsné systémy, pro posilování s vlastním tělem, jsou velice oblíbené posilovací doplňky. Na multitrainer posilovacím systému posílíte díky speciálním cvikům celé tělo. Cvičení na závěsném systému TRX umožňuje celou řadu technik, které se dají provádět kdekoli, kdykoli a kýmkoli. Bez ohledu na fyzickou zdatnost cvičence. Ať je vaším cílem rehabilitovat po zranění, zvyšovat fyzickou kondici nebo vrcholově soutěžit, patří k tomu trénink s TRX.

post

PILATES

Pilates, nebo též metoda Pilates, je cvičební systém, který zlepšuje funkci svalové kontroly, flexibilitu těla, sílu a dýchání. Cvičení Pilates je zaměřené na posílení svalů celého těla, zejména hlubokých břišních a zádových svalů a svalů pánevního dna. Tím, že metoda klade důraz na zpevnění hlubokých břišních svalů jako opory pro páteř, je páteř méně namáhána. Veškerý pohyb zde vychází ze stabilního středu - tzv. Powerhouse (centrum síly) do všech periferních částí těla.Tento přístup ke cvičení je mimořádně efektivní, ale zároveň náročný na detaily a procítění pohybu. Tělo se postupně zpevňuje a získává novou stabilitu, záda se narovnávají a nový způsob dýchání zabezpečuje více kyslíku v plicích. Aktivizují se hluboké břišní svaly, které se nedají cvičit běžnými technikami, a buduje se pevné ploché břicho. Mění se rozložení podkožního tuku, klesá nadváha. Změna je na první pohled patrná z držení těla, chůze a estetiky pohybu.

Rozvrh hodin

Vyberte si ten správný čas pro sebe

Čas Pondělí Úterý Středa Čtvrtek Pátek Sobota Neděle
08:00
OPEN GYM
-
OPEN GYM
-
OPEN GYM
-
OPEN GYM
-
OPEN GYM
-
08:30
09:00
OPEN GYM
-
09:30
10:00
10:30
11:00
11:30
12:00
12:30
13:00
13:30
14:00
OPEN GYM
-
OPEN GYM
-
OPEN GYM
-
OPEN GYM
-
OPEN GYM
-
14:30
15:00
15:30
16:00
16:30
17:00
CROSS-trénink SMÍŠENÉ
-
CROSS-trénink SMÍŠENÉ
-
TRX 1 skupina
-
17:30
CROSS-trénink Závodníci
-
CROSS-trénink ŽENY
-
18:00
TRX 2 skupina
-
18:30
CROSS-trénink ŽENY
-
TRX 1 skupina
-
19:00
PILATES
-
CROSS-trénink Závodníci
-
19:30
CROSS-trénink Závodníci
-
TRX 2 skupina
-
20:00
20:30
21:00
21:30

Pondělí

  • OPEN GYM

    -

  • OPEN GYM

    -

  • CROSS-trénink SMÍŠENÉ

    -

  • CROSS-trénink ŽENY

    -

  • CROSS-trénink Závodníci

    -

Úterý

  • OPEN GYM

    -

  • OPEN GYM

    -

  • CROSS-trénink Závodníci

    -

  • PILATES

    -

Středa

  • OPEN GYM

    -

  • OPEN GYM

    -

  • CROSS-trénink SMÍŠENÉ

    -

  • TRX 1 skupina

    -

  • TRX 2 skupina

    -

Čtvrtek

  • OPEN GYM

    -

  • OPEN GYM

    -

  • CROSS-trénink ŽENY

    -

  • CROSS-trénink Závodníci

    -

Pátek

  • OPEN GYM

    -

  • OPEN GYM

    -

Sobota

  • OPEN GYM

    -

Neděle

  • TRX 1 skupina

    -

  • TRX 2 skupina

    -

OPEN GYM:

Je doba, ve které je tělocvična otevřená pro širokou veřejnost. Může si k nám přijít zacvičit kdokoliv! V tělocvičně vždy bude někdo, kdo Vám poradí s tréninkem, takže se nemusíte bát nás navštívit. Po dobu lekcí bude tělocvična pro OPEN věřejnost zavřená!

CROSS-trénink:

Jedná se o skupinový trénink pod vedením trenéra. Naučíte se zde správné technické provedení cviků z oblasti vzpírání, gymnastiky a všeobecného pohybu s vlastním tělem. Zároveň tato skupina slouží i k přípravě na postup do skupiny A (Info níže). Kapacita lidí na lekci CROSS je 15 lidí!

CROSS-trénink Závodníci:

Jedná se o speciální skupinu, ve které se připravují naši závodníci. Tréninky jsou náročné a zaměřené na závodní úroveň! Do této skupiny se lze dostat po absolvování CROSS-tréninkových kurzů.

TRX:

Stejně jak u CROSS-tréninku se jedná o skupinovou hodinu pod vedením trenéra. Kapacita lidí na lekci TRX je 12 lidí!

PILATES:

Skupinový trénink pod vedením trenéra. Kapacita lidí na lekci PILATES je 15 lidí!

Naši trenéři

Naši trenéři pro vás

trainer
Miroslav Skála

CROSS-trénink

trainer
Alena Nývltová

TRX, PILATES